υδατάνθρακες
14 Οκτ

Πατάτα: Ένας παρεξηγημένος υδατάνθρακας

Μη τρως υδατάνθρακες, θα παχύνεις! Πόσες φορές έχετε ακούσει από φίλους και γνωστούς αυτή τη φράση; Είμαστε σίγουροι πολλές! Οι υδατάνθρακες αποτελούν ένα σημαντικό κομμάτι της διατροφής μας αλλά και τη βασική πηγή ενέργειας του οργανισμού. Δεν πρέπει ποτέ να τους παραλείπουμε από τη διατροφή μας. Φυσικά αν υπερβούμε το όριο κατανάλωσης μπορούν να συμβάλλουν στην αύξηση του σωματικού βάρους, πράγμα που όμως ισχύει με όλες τις τροφές.

Στην Lucia’s Farm έχουμε τον αγαπημένο μας υδατάνθρακα, τις πατάτες μας και νιώθουμε την ευθύνη να τις υπερασπιστούμε!

Πάμε να δούμε 5 λόγους για τους οποίους πρέπει να βάλετε τους υδατάνθρακες στην καθημερινότητα σας.

 

Βοηθούν στην τόνωση της διάθεση σας

Έρευνες έχουν δείξει ότι οι υδατάνθρακες βοηθούν στην παραγωγή σεροτονίνης, μίας χημικής ουσίας που παράγει ο εγκέφαλος μας και είναι υπεύθυνη για την καλή μας διάθεση.

υδατάνθρακες

Σας γεμίζουν με ενέργεια

Αν διανύετε μία περίοδο έντονης κόπωσης, τότε ένα σνακ με υδατάνθρακες είναι αυτό που χρειάζεστε! Όπως αναφέραμε παραπάνω, οι υδατάνθρακες αποτελούν τη βασική πηγή ενέργειας του οργανισμού μας, σε συνδυασμό μάλιστα με λίγη πρωτεΐνη, θα δείτε θεαματικά αποτελέσματα στην αντοχή σας.

Βοηθούν την μνήμη σας

Άνθρωποι που διατηρούν μία δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες συχνά παραπονιούνται για προβλήματα με την μνήμη τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι μας βοηθούν στο να παραμένουμε πιο εύκολα συγκεντρωμένοι! Φυσικά εδώ πρέπει να τονίσουμε ότι γι’αυτό το σκοπό, θα πρέπει να προτιμάμε τροφές ολικής άλεσης και όσο το δυνατό λιγότερο επεξεργασμένες.

υδατάνθρακες

Κάνουν καλό στην καρδιά

Η κατανάλωση υδατανθράκων όπως είναι η βρώμη και τα φασόλια, μπορεί να οδηγήσει σε μείωση έως και 5% της «κακής» LDL χοληστερόλης και αύξηση της «καλής» HDL χοληστερόλης.

υδατάνθρακες

Βοηθούν στη διατήρηση του βάρους

υδατάνθρακες

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ένα μεγάλο μέρος των τροφών που ανήκουν στην κατηγορία των υδατανθράκων, είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες που βοηθούν στον έλεγχο του βάρους και πολλές φορές στην απώλεια.

 

Το συμπέρασμα μας: Παν μέτρον άριστον!